اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


وسایل لازم برای مسافرت رفتن

دخترا : کیف لوازم آرایش ، مانتو ، شال به میزان لازم 

 سشوار ، بابلیس ، انواع بدلیجات ، لباس راحتی ، خمیر دندان 

و مسواک ، باد بزن و جوراب در رنگ های شاد و نیمه شاد و …

پسرا : یه شلوارک با یه قلیون و دیگر هیچ !


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


بعضیام هستن وقتی جک گفتنشون تموم می شه

 بقیه منتظر شنیدن بقیه ش می مونن !

اینارو سر به سرشون نزارید 

اینا به امید همین چیزا تنفس می کنن 

  
اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


پیرینتر چیست ؟

به دکمه Enter کیبورد که پیر و فرسوده شده است

 اصطلاحا پیرینتر گفته می شود


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


این !

نه این یکی !

نه دیگه این !

خدا وکیلی روی این یکی برم دیگه

من هنگامی که می خوام سوار پله برقی بشم


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ

ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺑﺒﯿﻨﯽ

ﺍﺻﻼ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﺑﺸﯽ ﺷﺪﯾﺪ

ﺍﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ، امااااااااااااااا

ﻻﮐﺖ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﻧﯿﻔﺘﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺑﺸﮑﻨﻪ !

ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﺧﯿﻠﯽ 


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


اونایی که مینویسن Work at jibe BABAM حتما وقتی جیبه بابا خالیه

 نقش شپش رو ایفا می کنند دیگه ؟


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


این راننده هایی که دستشون از شیشه ماشین بیرونه

 و دارن با انگشتاشون بازی میکنن 

 اینا دستشون تو دماغشون بوده الان دارن

 گیگیلی درست می کنن سرگرم باشن تو ترافیک !


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


جهان سوم جاییه که وقتی راهنما میزنی

 بهت راه نمی دن ولی وقتی دستتو از پنجره بیاری بیرون

 بهت راه میدن حتی نیسانای آبی …


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


ﻣﻦ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﯾﺸﺐ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ

 ﺭﯾﻠﯿﺸﻦ ﺷﯿﭗ ﯾﻪ نوع ﮐﺸﺘﯽ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻭ ﺗﻮﺭﯾﺴﺘﯿﻪ 

از ﺑﺲ ﮐﻪ ﭘﺎﮐﻢ ﻣﻦ !


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


از تفریحات سالم ما این بود که بعد از اینکه با آهنربا آشنا شدیم

 به زور می خواستیم قطب های همنام آهنربا رو به هم بچسبونیم اما نمی شد

البته من که هنوز قانع نشدم و کماکان به تلاش خودم ادامه میدم !


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


من اول فکر می کردم یبوسَت یه جور جهت ماهواره ست !


اس ام اس جالب خنده دار مهر 92 sms jaleb khande dar


اینکه میگن از یه زاویه دیگه به مشکلات نگاه کنید 

دقیقا چه زاویه ای رو میگن ؟

آخه من با هر زاویه ای نگاه میکنم بازم کولرمون خاموشه لامصب !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.