اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


عزیزم هیچ میدانی

جزئیات چشم هایت

کلیات زندگی من است ؟


اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


تنها تو رو می بینم

لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین را

و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام را با تو


  
اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


چقد دلم تنگ شده 

واسه شنیدن تپش های پر اشتیاق قلبت

که نفس هام رو به احترامش نگه می داشتم



اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


دلم می خواهد کسی باشد

 خوب باشد ، مهربان باشد ، بس باشد

و همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد

 فقط برای من



اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


وقتی که تو نیستی دنیا چیزی کم دارد

 مثل کم داشتن یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه

من فکر می کنم در غیاب تو همه خانه های جهان خالیست



اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


گاهــی فکـر می کنم کــار تـــو ســـــخــــت تر از مـــن است

مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم

و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمی کنی



اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


این عصرهای بارانی عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد

گـوئـی تـو اتـفاق می افـتی

و مـن دچـار می شـوم

 تـمام مــن دارد تـــو می شـود 



اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


من که نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم



اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


حقیقت دارد که من می توانم

با شعرهای تو با باران مشاعره کنم

و بند نیایم



اس ام اس عاشقانه داغ جدید مهر 92 sms asheghane dagh jadid


سکه ی زندگیم شیر ندارد

اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.