اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


تو دنیا هیچ وقت دل نبند

چون دنیا اونقد کوچیکه ک دوتا دل پیش هم جا نمی شن

اما اگه دل بستی ازش جدانشو چون دنیا

اونقد بزرگه ک دیگه پیداش نمی کنی


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


آدم خوبه ی قصه های من دلتنگت شده ام!
حجمش رامیخواهی؟؟
خدا را تصور کن...

  
اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


رقیب من تو میدانی آن نازنین یارت عشق نافرجام من 

هرنیمه شب درخواب من پرسه میزند؟

ک هرشب سر همان قرار همیشگی می آید

و من از ترس خیانت از خواب میپرم؟



اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


خیلی وقته که برای دیدن تو

 اول باید چشم هایم را ببندم


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


بنده ای به خدا گفت

 اگر سرنو شت مرا نوشته ای چرا دعا کنم؟

 خدا گفت شاید نوشته باشم هر چه دعا کند



اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


 
 من مست غم عشقم با خنده خمارم کن

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


تا حالا به خودم میبالیدم واسه غرورم

حالا پشیمونم که واسه اونیکه ارزششو داشت زیر پا له ش نکردم 


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


بودن باکســــــــــان کـــــہ دوســــــــــتشان داریم چه زیباست...

حتی درفرصت یک یــــــــــاد !


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


ببین روی زمین افتادم

قند خونم رسیده به صفر

 بگو: دوست دارم! 

من به این دروغ شیرین محتاجم


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


ب سلامتی کسی ک هنوز دوسش دارم

 ولی دیگه مال من نیس


اس ام اس جدید زیبا مهر 92 sms jadid ziba mehr


خیانت است یاعدالت

نوشت دوستت دارم برای دو نفر فرستاد




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.