اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری

با دیوار بلند خیالم چه می کنی ؟


اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


تنهایی ات را از تو گرفتم

 در خنده هایم شریکت کردم

نگفته بودی بازرگان عشقی 

 من از کجا می دانستم سود من تنهاییست

  
اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


دوست داشتن را نه می نویسند نه می گویند

 ثابت می کنند



اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


کاش بدانی 

 قهر م یکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی : بمان

نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی : هر طور راحتی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است

وقتی تو یک ثانیه هم در کنارم نیستی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


آغوشت 

 علم را زیر سوال می برد

آنقدر آرامم می کند که هیچ مسکنی جایش را نمی گیرد



اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید

جا نمی شوید 

 چروک می شوید فقط



اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


در خاطری که تویی ، دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم می خواهمت

این خلاصه ی تمام حرف های عاشقانه ی دنیاست



اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


سرکش بودم به حیله رامم کردی

 ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی

خوش چرخاندی کمند گیسویت را

 در تاریکی اسیر دامم کردی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه مهر 92 sms deltangi asheghane


آغوشی باش

 و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود

فقط نگاه باشد و نفس

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد

همین حالا هم دیر است




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.